«ΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ ΑΡΚΕΙ!» ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΣ ΓΙΑ HIV KAI ΗΠΑΤΙΤΙΔΕΣ Β ΚΑΙ C – NEA ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ «CHECKPOINT»

H «Θετική Φωνή» και το AIDS Healthcare Foundation παρουσιάζουν τη νέα καμπάνια επικοινωνίας των Κέντρων Πρόληψης και Εξέτασης «Checkpoint», ενθαρρύνοντας κάθε άτομο να γίνει ένας «σούπερ ήρωας» που φροντίζει τη σεξουαλική του υγεία.

Η καμπάνια αναδεικνύει τη δύναμη της γνώσης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων. Στην Ελλάδα υπολογίζεται πως περίπου το 23% των ανθρώπων που ζουν με HIV και το 80% αυτών που ζουν με ηπατίτιδα C δε γνωρίζει ότι έχει εκτεθεί στους ιούς. Όμως μόνο όταν γνωρίζουμε την κατάσταση της υγείας μας μπορούμε να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις. Είτε να επιβεβαιώσουμε ότι δεν έχουμε εκτεθεί σε κάποιον ιό, είτε σε διαφορετική περίπτωση να απευθυνθούμε στο σύστημα υγείας και να λάβουμε την κατάλληλη θεραπεία. Αυτό το μήνυμα πρεσβεύουν οι «σούπερ ήρωες» της καμπάνιας των «Checkpoint».

Μέσα από έξι ζευγάρια, θα γνωρίσουμε διαδοχικά έξι διαφορετικούς ανθρώπους. Ένας straight άνδρας και μία straight γυναίκα, ένας gay άνδρας και μία λεσβία γυναίκα, ένας τρανς άνδρας και μία τρανς γυναίκα αναζητούν ευφάνταστους τρόπους για να γίνουν οι «ήρωες» των ερωτικών τους συντρόφων. Η απάντηση έρχεται τελικά μέσα από το σλόγκαν της καμπάνιας: Ένα δάχτυλο αρκεί! Έτσι, οι ήρωές μας μέσα από τη γνώση και την εξέταση αισθάνονται πιο σίγουροι, νιώθουν πιο δυνατοί και έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη σεξουαλική τους ζωή.

«Ένα δάχτυλο αρκεί, γιατί οι ωφελούμενοι των «Checkpoint» εξετάζονται για HIV και ηπατίτιδες Β και C γρήγορα, εμπιστευτικά και δωρεάν με μία μόνο σταγόνα αίμα από το δάχτυλό τους» εξηγεί ο Γιάννος Λιβανός, Διευθυντής της «Θετικής Φωνής». «Οι ωφελούμενοι κάνουν την εξέταση σε ένα μόλις λεπτό και συζητούν με το εξειδικευμένο προσωπικό, σε ένα περιβάλλον που αγκαλιάζει κάθε άτομο, ανεξάρτητα από το σεξουαλικό του προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου και τις πρακτικές που ακολουθεί στο σεξ» συμπλήρωσε η Μαριάννα Φωτιάδου, Υπεύθυνη Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στο AHF.

Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει βίντεο, έντυπο και ηλεκτρονικό ενημερωτικό υλικό, καταχωρήσεις στον τύπο και στο διαδίκτυο και προωθητικές ενέργειες για τη διάδοση του μηνύματός της. Δείτε παρακάτω την πρώτη εκδοχή με το ζευγάρι των gay ανδρών.

Τα «Checkpoint» Αθήνας και Θεσσαλονίκης και η κινητή μονάδα έχουν διενεργήσει από τα τέλη του 2012 πάνω από 70.000 δωρεάν εξετάσεις, έχουν διανείμει περισσότερα από 3.500.000 δωρεάν προφυλακτικά και υλοποιούν δράσεις ενημέρωσης για θέματα ασφαλέστερου σεξ και χρήσης, εστιάζοντας σε ομάδες υψηλού ρίσκου. Σύμφωνα με τα επιδημιολογικά στοιχεία του ΚΕΕΛΝΠΟ, τις δύο προηγούμενες χρονιές (2015-2016), καθώς και το τρέχον έτος, στις δομές των «Checkpoint» καταγράφηκε πάνω από το 30% των νέων διαγνώσεων HIV στη χώρα.  (www.mycheckpoint.gr)

To AIDS Healthcare Foundation είναι ο μεγαλύτερος μη κερδοσκοπικός πάροχος υπηρεσιών υγείας για το HIV/AIDS παγκοσμίως. Το AHF παρέχει ιατρική φροντίδα και υπηρεσίες σε πάνω από 800.000 άτομα σε όλο τον κόσμο, στις Ηνωμένες Πολιτείες, στη Λατινική Αμερική, στην Ευρώπη και στην Ασία. Ιδρύθηκε το 1987 και γιορτάζει αυτό το χρόνο την 30η επέτειό του υλοποιώντας προγράμματα ιατρικής φροντίδας και εξέτασης σε 39 χώρες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα, το AHF είναι ο πιο σημαντικός εταίρος της «Θετικής Φωνής». Μαζί παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες εξέτασης για HIV και δυνατότητα διασύνδεσης με το εθνικό σύστημα υγείας και προωθούν την απρόσκοπτη και δωρεάν πρόσβαση στην ταχεία εξέταση για HIV σε δομές του κράτους και της κοινότητας. (www.aidshealth.org)

Η νέα καμπάνια υλοποιήθηκε από την εταιρεία Odd Bleat. (www.oddbleat.com)

Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...