Σύνοψη

Ο πρίγκιπας στην Κόλαση είναι μια θαρραλέα παραβολή για το Βερολίνο μετά την ενοποίηση. Ένα σκληρό δράμα για τα ναρκωτικά, δοσμένο μέσα από μεταφορές παρμένες από τον κόσμο των παραμυθιών. Πρωταγωνιστές του είναι τρία αγόρια νέα, queer, βουτηγμένα στη σκληρή πραγματικότητα. Μέσα στις εστίες της αντικουλτούρας του Βερολίνου, τη στέγαση σε βαγόνια και στα queer μπαρ του Kreuzberg, ο P.C. Stefan προσπαθεί να αποτρέψει τον φίλο του, Jockel, από την κάτω βόλτα της εξάρτησης από την ηρωίνη. Και οι δύο βρίσκουν ζεστασιά στην αγκαλιά του Micha, και μαζί πορεύονται στα αδιέξοδα της ζωής τους, αντιμέτωποι με τις πολιτiκές τους διακηρύξεις και τη βία μιας σκληρής μεγαλούπολης. Διαδηλώσεις, drag bars και νεοναζί πλαισιώνουν τη ζωή τους που φτάνει στα όρια της όταν ο Jockel πεθαίνει από μια μοιραία δόση. Πρώτη ταινία του σκηνοθέτη Michael Stock, που υποδύεται και τον έναν από τους τρεις κεντρικούς χαρακτήρες της ταινίας, ο Πρίγκιπας στην Κόλαση φέρνει τον Φασμπίντερ στο κοινό της δεκαετίας του`90. Μεσα από την ομορφιά της κοινωνικής αμφισβήτησης δείχνει την εικόνα της απελπισίας και του αδιέξοδου μιας φιλίας που διαλύεται από τον μηδενισμό που έχει κυριέψει μια εκπληκτικά ρομαντική ψυχή.

Κριτικές

"Η πρώτη ταινία του σκηνοθέτη Michael Stock, το Prinz In Holleland εκμοντερνίζει το Fassbinder για ένα κοινό της δεκαετίας του `90. Έχει όλη τη λάμψη ενός αναρχικού ονείρου-χρήση ναρκωτικών, μη-ασφαλές σεξ, S/M, εμετός-αλλά κάτω από το μηδενισμό που το διακατέχει έχει μια ρομαντική χροιά." Gay.com

"Υπάρχει μια παράδοξη γλυκύτητα στο Prinz in Holleland(Prince in Hell). Σαν μια λιγότερο εγωιστική ταινία του Bruce LaBruce. Η ταινία του Stock λειτουργεί σαν μια κοινωνική κατακραυγή και όπως το Jubille του Jarman μας αφήνει με την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Η δεκαετία του 90 δεν ήταν άγνωστη στην αποξένωση αλλά ο τρόπος με τον οποίο αποκοβόντουσαν οι νέοι τότε ήταν πολύ πιο ουτοπικοί. Εδώ έχουμε ένα καραβάνι από "φρικιά" που τσακώνονται για ναρκωτικά και πολιτική. Υπάρχει και ένα παιδί στο καστ που προσφέρει μια αθωωότητα σε σχέση με τους πολυσεξουαλικούς ήρωες της ταινίας. Να προσέξετε τον Harry Baer, ο οποίος έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές ταινίες του Fassbinder. Βέβαια αν είστε σαν και μένα και τον βρήκατε απίστευτα σέξυ είναι σίγουρο ότι μερικά σας όνειρα θα διαλυθούν.", being-boring.blogspot.com

"Η απάντηση της Γερμανίας για το New Queer Cinema, αυτό το τραγικό μοντέρνο παραμύθι ακολουθεί τις ζωές αρκετών ναρκομανών, queers, performers του δρόμου και αναρχικούς που ζουν σε απίστευτη ντεκαντάνς ατμόσφαιρα στο μόλις επανενωμένο Βερολίνο. Με δυνατή μουσική, βιτσιόζικο Σ/Μ, και μια στάση ζωής "Δε γαμιέται" αυτή είναι μια ταινία ενδεικτική για το μηδενισμό. Οι Stefan και Jockel ζουν σε ένα καραβάνι στα περίχωρα του Βερολίνου. Μοιράζονται ένα εραστή τον Micha την προσοχή του οποίου επιζητούν και οι δυο τους. Αλλά ο Jockel έχει ένα πρόβλημα. Αγαπάει και την ηρωίνη του. Μια ταινία με μπόλικη ατμόσφαιρα, γύμνισμο και γκέι σεξ. Παρόλο που κανείς δε θα τη χαρακτήριζε σαν μια εύκολη ταινία είναι δύσκολο να αποτρέψεις τα μάτια σου από αυτή την τραγωδία.", tlavideos

Harry Baer

(Γεννήθηκε στις 27/9/1947)Γερμανός ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας.

Η καρριέρα του ξεκίνησε το 1969 στο πλευρό του Rainer Werner Fassbinder, και πρωταγωνίστησε σε πολλές ταινίες του και τον βοήθησε και πίσω από την κάμερα και μείνανε στενοί συνεργάτες μέχρι και το θάνατό του. Έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλά θεατρικά και έχει συνεργαστεί με καταξιωμένους σκηνοθέτες όπως οι Doris Dorrie, Mika Kaurismaki και Bernhard Sinkel. Ο Baer είναι μέλος του Γερμανικού Κινηματογραφικού κέντρου και συντάκτης της ιστοσελίδας www.regie.de

Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...