Καλησπέρα σας.Είμαι από Θεσσαλονίκη. Ο τίτλος νομίζω ότι με αντιπροσωπεύει. Γιατί εδώ καί τόσο καιρό προσπαθώ να γνωρίσω μία κοπέλα πού νά είναι άνθρωπος, όμορφη ψυχή,νά εκτιμάει,νά ξέρει να δίνει, νά αγαπάει τά ζωάκια, νά θέλει δίπλα της έναν ευγενικό ισορροπημένο,ρομαντικό, ευαίσθητο, δοτικό άνθρωπο.Ειμαι casual στο στυλ. Καί θέλω μια κοπέλα. Δεν μού αρέσουν οι γρήγορες καταστάσεις. Θέλω τήν γνωριμία, θέλω τό όμορφο συναίσθημα με όλο τόν ρομαντισμό του. Είναι μία αγγελία καί δεν θά υπάρξει άλλη γιατί όλες εδώ μέσα ψάχνουν θηλυκές για νά κρύψουν αυτό πού είναι; δεν ξέρω πραγματικά Όταν ψάχνεις άνθρωπο, καί τόν βρίσκεις,δεν αρχίζω τουλάχιστον εγώ από τήν εμφάνιση, βέβαια παίζει ρόλο καί αυτή, αλλά η επικοινωνία,στο αν ταιριάζουμε στά θέλω μας στις ιδέες μας.Πραγματικά δεν κολλάω σέ ηλικία αρκεί νά είναι η άλλη ισορροπημένη Ίσως τελικά ψάχνω ψύλλους στά άχυρα.,αλλά ελπίζω πάντα ότι θά βρεθεί κάτι πού νά έχει τά ίδια θέλω με μένα.Παρακαλώ πολύ όχι άντρες, όχι ζευγάρια, καί όχι από μακριά
Ψάχνοντας
Επικοινωνία
Επικοινωνία με Seller
Περισσότερες πληροφορίες
This Ad has been viewed 89 times.