Νόμος περί Ίσης Μεταχείρισης
Επιτέλους ψηφίστηκε στην Ελλάδα ο Νόμος περί Ίσης Μεταχείρισης. Μπορείτε πλέον να καταγγείλετε τον εργοδότη σας εάν σας απολύσει γιατί είστε ομοφυλόφιλος…
Επιτέλους ψηφίστηκε στην Ελλάδα ο Νόμος περί Ίσης Μεταχείρισης. Μπορείτε πλέον να καταγγείλετε τον εργοδότη σας εάν σας απολύσει γιατί είστε ομοφυλόφιλος…
Εάν το δικό μας κουσούρι είναι ποιον ερωτευόμαστε, εάν εμείς αγαπάμε λάθος ανθρώπους τουλάχιστον δεν σκοτώνουμε συνανθρώπους μας.