Obscuro Barocco, Βερπλινο, Πανοραμα, Βραζιλια, Τρανσεξουαλ, berlinale, panorama, queer, Ευαγγελίας Κρανιώτη

Berlinale 2018: Το «Obscuro Barocco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη στο φετινό Πανόραμα

Berlinale 2018: Το «Obscuro Barocco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη στο φετινό Πανόραμα.
Δυο χρόνια μετά το «Exotica, Erotica, Etc.», η Ευαγγελία Κρανιώτη συμμετέχει στο περίοπτο Panorama του Φεστιβάλ Βερολίνου 2018.

Το φετινό Πανόραμα του Φεστιβάλ Βερολίνου, το παραδοσιακά αιχμηρότερο και πολιτικότερο τμήμα της διοργάνωσης, έχει νέα καλλιτεχνική διευθύντρια, την Παθ Λάζαρο, στη θέση του Βίλαντ Σπεκ που από το 1992 ως το 2017 φρόντισε το τμήμα να κρατά όλο και ψηλότερη θέση στην εκτίμηση των επαγγελματιών και του κοινού. Ο στόχος της Λάζαρο είναι μεμιάς ξεκάθαρος: η θεματική του φετινού Πανοράματος θα είναι η «Ανυπακοή, η πολιτική του σώματος, η αντίσταση στο machismo, τον ανδρικό σοβινισμό και μια δυναμική παρουσία της Λατινικής Αμερικής.» Αυτά τα στοιχεία είναι εμφανή στις πρώτες αποκαλύψεις του φετινού προγράμματος, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει το «Obscuro Barroco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη, δυο χρόνια μετά το ντοκιμαντέρ «Exotica, Erotica, Etc.», που θα διανεμηθεί από το CineDoc.

Το «Obscuro Barroco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη είναι ένα ντοκιμαντέρ με στοιχεία μυθοπλασίας, με θέμα τη μεταμόρφωση σε μια πόλη των άκρων: το Ρίο ντε Τζανέιρο. Η ταινία αναζητά απαντήσεις για την ταυτότητά μας μέσα από το φύλο, το καρναβάλι και τις πολιτικές διαμάχες, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την επιθυμία μεταμόρφωσης του σώματος, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Η ταινία παρουσιάζεται ως ένα ονειρικό κινηματογραφικό ποίημα, επικεντρωμένο στην τρανσέξουαλ Λουάν Μουνίθ από τη Βραζιλία, ένα ίνδαλμα της queer κοινότητας και περιπλανιέται στο Ρίο, αποτυπώνοντας μια πόλη που αρνείται τα όρια, τις διαχωριστικές γραμμές και τις φυλετικές διακρίσεις

πηγή: Flix.gr

Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...