Σύνοψη

Η 32 χρονη Σαρλότ έχει τα πάντα, αλλά δεν θέλει τίποτα απο αυτά. Αποφασίζει να χωρίσει και μετακομίζει σ’ένα νέο διαμέρισμα. Εκεί γνωρίζεται με  τη γειτόνισα της, τη Βερονίκα,  μια  ντροπαλή τραβεστί, που περνά τα βράδυα  της βλέποντας την αγαπημένη της σαπουνόπερα στην τηλέοραση, ενώ  η Σαρλότ εξερευνά τις χαρές του τυχαίου έρωτα. Ένας καυγάς, ένα καινούργιο κρεββάτι και ένα ζευγάρι, καινούργιες άσπρες κουρτίνες τις φέρνουν κοντά, και καταλήγουν να γίνουν οι ίδιες, οι πρωταγωνίστριες στη δική τους  πολυτάραχη ιστορία αγάπης. Στο αντισυμβατικό σύμπαν της Pernille Fischer Christensen, η ρομαντική αντίληψη της αγάπης αμφισβητείται από το  συναισθηματικό χάος της πραγματικής ζωής.

Για τη μουσική της ταινίας συνεργάστηκαν μερικοί από τους καλύτερους μουσικούς της Σκανδιναβίας, όπως ο Νορβηγός Thomaw Dybdahl και οι Σουηδοί, The Knife. Επίσης το soundtrack της ταινίας υπογράφουν και  οι Αμερικανοί, Antony and the Johnsons.

Trailer: http://www.2-1-0.gr/?title=tt0419146&content=video

Κριτικές/Βραβεία

Berlin International Film Festival
Best Debut Film
Silver Berlin Bear

Bodil Awards
Best Actress (Bedste kvindelige hovedrolle), Trine Dyrholm
Best Film (Bedste danske film)

NatFilm Festival
Night Dreamer Award

Robert Festival
Best Actor (Årets mandlige hovedrolle), David Dencik
Best Actress (Årets kvindelige hovedrolle), Trine Dyrholm
Best Editor (Årets klipper), Åsa Mossberg
Best Make-Up (Årets sminkør), Anne Cathrine Sauerberg

Transilvania International Film Festival
Best Performance

Συντελεστές

David Dencik – στο ρόλο της  Veronica. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Δανία, αλλά σπούδασε υποκριτική στo Εθνικό Θέατρο της Στοκχόλμης, απ’ όπου αποφοίτησε το 2003.  Στον κινηματογραφό έχει εμφανιστεί  μεταξύ άλλών στις ταινίες του Daniel Espinosa THE FIGHTER (2003) , BABYLONSJUKAN (2004) &  GHETTO και στην ταινία RECONSTRUCTION (2003) του  Christoffer Boe. Στην τηλεόραση είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην πολύ επιτυχημένη Σουηδική σειρά LASERMANNEN, για τον άνδρα που δραπέτευσε από τη φυλακή και σκότωσε 11 μετανάστες και λήστεψε 18 τράπεζες στη Στοκχόλμη το 1991. Πολλές συνεργασίες με το Σουηδικό Εθνικό Θέατρο, όπως στο έργο CLEANSED  της Sara Kane και VALPEN του Henning Mankell, για τη ζωή του νεαρού Strinberg.

Trine Dyrholm – στο ρόλο της  Charlotte. Η Trine Dyrholm ξεκίνησε την καριέρα της ως Pouline στην ταινία του Eddie Thomas Petersen, SPRING TIDE (1990). Ένας πρωταγωνιστικός ρόλος που της χάρισε το Βραβείο Bodil και  μεγάλη διεθνή  αναγνώριση. Στη συνέχεια εμφανίστηκε στην πρώτη ταινία  του Thomas Vinterberg, THE BIGGEST HEROES (1996) και στη συνέχεια στη μεγάλη του επιτυχία  ‘ΤΗΕ  CELEBRATION’ (1998).

Ακολούθησαν οι ταινίες:

  • IN CHINA THEY EAT DOGS (1999), Lasse Spang Olsen
  • P.O.V. (2001),  Tomas GislasonGEMINI (2003), Hans Fabian Wullenweber
  • IN YOUR HANDS, Anette K. Olesen,
  • THE BIG DAY (2005), Morten Arnfred
  • FLIES ON THE WALL (2005). Ake Sandgren

Pernille Fischer Christensen - Director. Αποφοίτησε από τη Σχολή Κινηματογράφου της Δανίας το 1999 με την ταινία INDIEN (Βραβείο Cinefondation, Cannes 2000) στην οποία πρωταγωνιστούσε η  Trine Dyeholm. Στη συνέχεια σκηνοθέτησε τρεις ταινίες μικρού μήκους THE GIRL NAMED SISTER, HONDA, HONDA & POESIE ALBUM , οι οποίες διακρίθηκαν σε πολλά φεστιβάλ. Η Pernille Fischer Christensen όμως έγινε ευρύτερα γνωστή με τη μικρού μήκους ταινία της HABIBI MY LOVE(2002),  η οποία κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Odense το 2002. Το EN SOAP είναι η πρώτη της  ταινία μεγάλου μήκους.

Extra

Συνέντευξη με την Pernille Fischer Christensen

Boyd van Hoeij    
21/2/2006
 
PFC: “Το κεντρικό θέμα της ταινίας είναι η αγάπη. Υπάρχει πρόβλημα τις ταμπέλες που επικρατούν αλλά πιστεύω πως η ταινία μπορεί να κινηθεί πέρα απο αυτές τις ταμπέλες. Η αγάπη στο En soap είναι πιο πολύ πνευματική παρά οτιδήποτε άλλο.Υπάρχει μια χημεία ανάμεσα στην Veronica και την Charlotte. Και οι 2 χαρακτήρες έχουν μπόλικη εμπειρία με το σεξ, η Veronica πουλάει τον έρωτα ενώ η Charlotte τον καταναλώνει. Βρίσκει η μια στην άλλη την αθωότητα που είχαν χάσει, μια αθώα προσέγγιση στο σεξ.

“Πολλοί σύγκριναν την προσέγγισή μας με το Brokeback Mountain και με ένα τρόπο συμφωνώ με τον Ang Lee όταν μας λέει ότι είναι μια μοντέρνα προσέγγιση στην ερωτική ιστορία. Την εποχή μας οι άντρες και οι γυναίκες δανείζονται στοιχεία ο ένας από το φύλο του άλλου, και έτσι δεν είναι όλα τόσο κατηγοριοποιημένα όπως ήταν πριν 30 χρόνια.

“Δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα να βρούμε χρηματοδότες για την ταινία χάρις στην οργάνωση New Danish Screen που βοηθάει ανερχόμενους σκηνοθέτες.

“Μιας και ο προυπολογισμός ήταν σχετικά μικρός-λιγότερο από ένα εκατομμύρια ευρώ- προσπαθήσαμε να κάνουμε την ιστορία όσο πιο λιτή γινόταν. 2 χαρακτήρες και 2 δωμάτια. Κατά ένα τρόπο τα διαμερίσματα τους αντικατοπτρίζουν τις προσωπικότητές τους και είναι ένα κομμάτι τους. Είναι σαν σαλιγκάρια που κουβαλάνε τα σπίτια τους στην πλάτη τους. Τα δωμάτιά τους είναι σαν μια μεταφορά για το εγώ τους.

“Με επηρέασσε ιδιαίτερα το Scenes from a Marriage του Bergman και η διεστραμμένες σχέσεις αγάπης στις ταινίες του Cassavetes. Παρακολουθούσα επίσης πολλές ταινίες του Douglas Sirk. Το θέμα με την σαπουνόπερα μας ήρθε φυσικά όταν καταλήαξμε στους 2 χαρακτήρες και το σκηνικό.”

Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...