ΓΙΟΡΤΉ ΤΟΥ ΤΆΙ ΤΣΙ ΤΣΟΥΆΝ ΣΤΟ ΖΆΠΠΕΙΟ για δεύτερη χρονιά!!!
Το Σάββατο, 30 Μαΐου 2009, στις 18.30 μ.μ., ο προαύλιος χώρος του Ζαππείου θα πλημμυρίσει ξανά από χρώματα και τα ήρεμα πρόσωπα των εκατοντάδων ασκουμένων του τάι τσι, όλοι τους μέλη των δεκάδων συλλόγων της πρωτεύουσας αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας. Η εκδήλωση θα γίνει, όπως και πέρυσι, μπροστά σε ένα κοινό γεμάτο ενδιαφέρον και δίψα να γνωρίσει αυτή την κινεζική τέχνη, η οποία είναι τόσο αρχαία αλλά και τόσο σύγχρονη μαζί.
