....διαβάζω και ξαναδιαβάζω όλες τις αγγελίες...προσωπικά δε με εκφράζει τίποτα από όλα αυτά...τα ίδια και τα ίδια γράφουν οι περισσότερες αγγελίες...πολύ κουραστικο όλο αυτό...κάτι που να σε τραβήξει και να πεις...ναι...αυτό που διαβάζω με ελκύει, και θα απαντήσω...ειτε ψάχνει κάποια για σχέση, είτε απλά για φιλια-κουβεντουλα, που και αυτό επίσης είναι πολύ σημαντικό και ομορφο...να μοιραζεσαι το καθετί...μας έχει φάει η μοναξια...
Προσωπικά θέλω να γνωρίσω κοπέλες, μόνο με θηλυκη εμφανιση που μένουν στο εξωτερικό.. το γιατί δε θα το αναλυσω εδω....για κουβεντα, παρεούλα..το πώς θα εξελιχθεί, κάνεις δε ξέρει...οχι παντρεμένες, το τονίζω...και απορώ, εσείς οι άντρες που ψάχνεται να βρείτε γυναίκα, τι δουλειά έχετε σε αυτό το site??? Βαρεμενοι είσαστε??? Ημαρτον δηλαδή...
Waiting for you...αλλά εκτός ελλαδας
Επικοινωνία
Επικοινωνία με Seller
Περισσότερες πληροφορίες
This Ad has been viewed 437 times.