Διάλεξη με θέμα το AIDS (25/4/2007)
Οι δύο κορυφαίοι μαχητές του AIDS στο Μegaron Plus. Πέμπτη 3 Μαΐου / Ώρα έναρξης: 7μ.μ. Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας. Η διάλεξη των δύο επιστημόνων δίνεται στα αγγλικά με ταυτόχρονη μετάφραση στα ελληνικά.
