Όχι, ο φεμινισμός δεν είναι ξεπερασμένος: Μέρος Α’
Σκοπός του είναι να εντρυφύσει στα πως και τα γιατί της γυναικείας καταπίεσης και να αφυπνίσει τις γυναίκες, να τις βοηθήσει να αποκτήσουν επίγνωση των διαφορετικών τρόπων που θα μπορούσαν να είναι ελεύθερες τελικά, να τις βοηθήσει να παλέψουν για το δικαίωμά τους στην αυτοδιάθεση.
