Μνημείο για τα ομοφυλόφιλα θύματα του ναζισμού
Ο πρώτος περήφανος γκέι δήμαρχος του Βερολίνου εγκαινίασε ένα μνημείο για τα ομοφυλόφιλα θύματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Παρόλο που υπάρχουν και άλλα μνημεία αφιερωμένα για τα γκέι θύματα του ναζισμού το μνημείο του Βερολίνου έχει μια ειδική συμβολικη σημασία δήλωσε ο εκπρόσωπος του ILGA-Europe
