Barilla: «Δε θα κάνουμε ποτέ διαφήμιση με γκέι-Αν οι ομοφυλόφιλοι δεν συμφωνούν ας μην τρώνε Barilla»
Σε συνέντευξη που έδωσε σε ραδιοφωνική εκπομπή ο Μπαρίλα δήλωσε πως «δε θα έκανε ποτέ διαφήμιση με μία οικογένεια γκέι γιατί εμείς είμαστε υπέρ της παραδοσιακής οικογένειας. Αν οι γκέι δεν συμφωνούν μπορούν να καταναλώνουν ζυμαρικά άλλης εταιρίας. Όλοι είναι ελεύθεροι να κάνουν ό,τι θέλουν, αρκεί να μην ενοχλούν τους άλλους».



