Κόπωση, από την Ομάδα MAG

Κόπωση
Ομάδα MAG

BIOS MAIN (πρεμιέρα 20 Οκτωβρίου 2009)
για 20 μόνο παραστάσεις!

Σκηνοθεσία: Κώστας Κουτσολέλος
Δραματολόγος: Κατερίνα Κωσταντινάκου
Σκηνικά/ Κοστούμια/ Φωτισμοί: ομάδα MAG
Ηθοποιοί: Βάσω Καμαράτου, Ράνια Κελαϊδίτη, Έλενα Πολυγένη

Hμέρες παραστάσεων: Τρίτη και Τετάρτη
Τιμή Εισιτηρίου: 15 ευρώ, 10 ευρώ (φοιτητ.)
Διάρκεια: 60 λεπτά
Ώρα έναρξης: 21.15

«Κάθε παράσταση, δεν μπορεί να έχει παρά μόνο ένα θέμα πραγματικά: τις ζωές μας. Η διαφορά είναι στον τρόπο.»

Η τρίτη παράσταση της ομάδας MAG, μετά το ‘’Less” και το “Desire’’, έχει ως άξονα τις ίδιες βασικές αρχές, σύμφωνα με τις οποίες δημιουργήθηκαν και οι προηγούμενες παραστάσεις της. Όλη η δραματουργία και τα κείμενα της παράστασης παράγονται από την ίδια την ομάδα μέσα από μια πολύμηνη διαδικασία προβών και έρευνας. 

Επί σκηνής δεν παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη «ιστορία» που το κοινό καλείται να παρακολουθήσει ενώ ο τόπος της παράστασης είναι το «εδώ», και ο χρόνος το «τώρα», σε μια προσπάθεια αντίληψης της έννοιας του θεάτρου στην απλούστερη της μορφή: ένας άνθρωπος στέκεται μπροστά στα μάτια άλλων ανθρώπων.

Η θεατρική παράσταση αντιμετωπίζεται ως μία συνεύρεση ανθρώπων (ηθοποιών και θεατών), μία συνεύρεση μοναδική , που ποτέ δεν θα επαναληφθεί με τον ίδιο τρόπο.
Οι θεατές αποτελούν το κεντρικό πρόσωπο αυτής της παράστασης.

Αυτό ακριβώς είναι και το θέμα της ΚΟΠΩΣΗΣ. Η απόσταση (κυριολεκτικά και μεταφορικά), η απόσταση ανάμεσα σε εμάς και τους άλλους. Πόση είναι η απόστασή μας από τους άλλους; Πώς μπορούμε να έρθουμε κοντά; Θέλουμε πραγματικά να έρθουμε κοντά, και αν ναι, τι μας εμποδίζει; Πόσο δύσκολο είναι να μείνουμε κοντά; Και γιατί συνήθως φεύγουμε, ξανά και ξανά;

Ομάδα MAG
Η ομάδα MAG έχει παρουσιάσει στο BIOS τις performance Less, Desire και Kόπωση. Τόσο ο τρόπος δουλειάς, όσο και η προσέγγιση που επιχειρείται στηρίζεται στην ομαδική δημιουργία. 
Η σύνθεση της παράστασης, που δε περιλαμβάνει αναγκαστικά μια συγκεκριμένη ιστορία και ερμηνείες ρόλων, προσπαθεί να αποδομήσει τη συνήθη σχέση θεατή-θεάματος με στόχο να κάνει το θεατή παρόντα στο “εδώ και τώρα” της θεατρικής πράξης.

Από δημοσιεύματα στον Τύπο

“...Γυμνή -κυριολεκτικά-, μπεκετική, τολμηρή, με δύναμη αλλά και μέτρο, χωρίς “κοιλιές”, καίρια...”.
Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννης, Τα Νέα

“... οι δύο δημιουργοί, με απόλυτα λιτά μέσα, παρασταίνοντας δίχως δεδομένο κείμενο, προσφέρουν κυριολεκτικά το γυμνό δέρμα τους ως ύλη γραφής... επιζητώντας μια νέα βάση επικοινωνίας θεάματος – θεατή για την οποία έκαναν
οι ίδιοι το πρώτο βήμα...”
Δημήτρης Τσατσούλης, Νέα Εστία

Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...