ΟutThere: Αφιέρωμα στη σύγχρονη Αθήνα το τεύχος Ιανουαρίου του γνωστού γκέι περιοδικού

ΟutThere: Αφιέρωμα στη σύγχρονη Αθήνα το τεύχος Ιανουαρίου του γνωστού γκέι περιοδικού

Η μόδα, η τέχνη και οι γεύσεις της ευρωπαϊκής μητρόπολης συναντούν τους κατοίκους της πόλης και χαρίζουν 42 σελίδες γεμάτες αθηναϊκές εμπειρίες.

Mε τη σφραγίδα «The Authentic Athens Issue» να δεσπόζει στο εξώφυλλο του OutThere μαζί με τον Παναγιώτη Σιμόπουλο (διεθνές μοντέλο) και τη λέξη «Yassas» να αποτελεί τον τίτλο του editorial, ο αρχισυντάκτης του δημοφιλέστερου περιοδικού της LGBT κοινότητας, καλωσορίζει το αναγνωστικό κοινό και μοιράζεται μαζί τους, τις εμπειρίες του από τη σύγχρονη ευρωπαϊκή μητρόπολη.

Συναντάει νέους σχεδιαστές μόδας, γνωρίζει σύγχρονους καλλιτέχνες και συνομιλεί με την gay κοινότητα της πόλης. Διασχίζει το κέντρο της Αθήνας, ανακαλύπτει το ρυθμό της και επισκέπτεται τα στέκια της. Ενθουσιάζεται από τον αρμονικό τρόπο συμβίωσης του αρχαίου με το σύγχρονο και την ισορροπία του συντηρητικού με το προοδευτικό στοιχείο. Έρχεται σε επαφή με τη σύγχρονη urban κουλτούρα, πραγματοποιεί φωτογράφιση μόδας, δοκιμάζει ελληνικές γεύσεις και εξυμνεί την ελληνική παράδοση στην οινοποιία. Στο αφιερωματικό τεύχος στη σύγχρονη LGBT Αθήνα μιλάνε ο Στάθης Μητρόπουλος (graphic desiner / Dj), η Maria Cyber (ακτιβίστρια), ο Μιχάλης Οικονόμου (ηθοποιός) και ο Γιάννης Παπαγιαννόπουλος (εκδότης του antivirus).

Ενώ το πνεύμα της πόλης και των ανθρώπων της, τον συναρπάζει: «Υπάρχει μια διάχυτη θετική ενέργεια και η αίσθηση ότι η δημιουργικότητα είναι φυσικό χαρακτηριστικό των Ελλήνων. Οι νέοι επιχειρηματίες είναι καταρτισμένοι, ταξιδεύουν στο εξωτερικό και υποκύπτουν στη μαγεία των τεχνών« τονίζει ο δημοσιογράφος. Παράλληλα καταγράφει και προτείνει, μέσα από μια σειρά προτάσεων, ενδιαφέροντα σημεία της πόλης που πρέπει κανείς να επισκεφθεί και αναδεικνύει την Αθήνα ως τον ιδανικό προορισμό για την gay κοινότητα.

To ΟutThere είναι μία πολυτελής έκδοση που απευθύνεται στη γκέι κοινότητα και αναζητά προτάσεις για τη μόδα, τα ταξίδια, τη τέχνη, το φαγητό και όλα όσα συναρπάζουν σήμερα τους ανθρώπους, κυκλοφορεί στην Αγγλία αλλά μπορείς να το βρεις σε όλα τα ενημερωμένα σημεία έντυπου τύπου ανά τον κόσμο.

Η Marketing Greece, στοχεύοντας στην προώθηση της πόλης ως City Break προορισμό και επιδιώκοντας τη διείσδυση σε νέα δυναμικά τμήματα αγορών, διοργάνωσε με την υποστήριξη της Aegean και της Grecotel το δημοσιογραφικό ταξίδι του έγκυρου περιοδικού OutThere στην Αθήνα. Σύμφωνα με έρευνες η LGBT κοινότητα αποτελεί ένα δυναμικό κοινό όπου η αγοραστική δυναμική του στο συνολικό ευρωπαϊκό τουρισμό των 632 δισ. ευρώ ανέρχεται στο 8%, ο μέσος όρος δαπάνης στις διακοπές τους είναι 1800€ ενώ άνω του 30% πραγματοποιούν σε ετήσια βάση ένα μεγάλο ταξίδι. Η προσέλκυση της gay κοινότητας αποτελεί έναν από τους άξονες για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης για τους μήνες εκτός τουριστικής περιόδου. Το δημοσιογραφικό ταξίδι του OutThere εντάσσεται σε ένα πλαίσιο σχεδιασμού και δράσεων προσέγγισης του LGBT κοινού για την Αθήνα, το οποίο, μετά και από την ανάπτυξη συνεργασίων και συνεργειών, θα παρουσιαστεί σύντομα.

 

Πηγή: avmag.gr

Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...