Λεσβιακές ταινίες στο Outview Film Festival 2018

Αναλυτικά πλήροφορίες στο www.outview.gr

Φέτος, το Outview Film Festival θα φιλοξενεί μια πληθώρα ταινιών queer θεματικής από όλο τον κόσμο, σημαντικό μέρος των οποίων θα πραγματεύονται ιστορίες, άτομα και στιγμιότυπα της λεσβιακής πραγματικότητας.  Πρόκειται για ξένες ταινίες και ελληνικές ταινίες μικρού μήκους και αναλυτικότερα, είναι οι εξής:

A Date for Mad Mary
(Darren Thorton, Ιρλανδία, 82', 2016)
Η παρορμητική και απότομη Mary επιστρέφει στην μικρή Ιρλανδική πόλη της μετά από έξι μήνες στην φυλακή. Η κολλητή της η Charlene πρόκειται να παντρευτεί σε τρεις βδομάδες, και την θέλει για κουμπάρα στον γάμο της, στον οποίο ζητάει από την Mary να βγάλει λόγο και να φέρει κάποιο ραντεβού. Η Charlene φαίνεται να ανησυχεί περισσότερο για το πώς η φήμη της αποφυλακισμένης της φίλης θα επηρεάσει την μεγάλη της μέρα, παρά για την ίδια την η Mary. Εκείνη, εκνευρισμένη με το ότι η Charlene δεν την έχει ικανή να βρει κάποιον να φέρει στον γάμο, γράφεται σε ένα γραφείο γνωριμιών.

Montana, Halit Levy, Israel, Limor Shmila, outview 2018

Montana
(Limor Shmila,Ισραήλ, 79′, 2017)
Μια νεαρή γυναίκα επιστρέφει στην απομακρυσμένη οικογένειά της προκειμένου να κλείσει παλιά της τραύματα, την ίδια στιγμή που αναπτύσσει μια παθιασμένη σχέση με μια παντρεμένη μητέρα δύο παιδιών.

My Body My Rules, Emilie Jouvet, France/Germany, , outview 2018

My Body My Rules
(Emilie Jouvet, Γαλλία/Γερμανία, 71', 2017)
Μακριά από τις επιταγές γύρω από την σύγχρονη γυναικεία ομορφιά, το My Body My Rules αφιερώνεται σε αυτά τα άλλα σώματα, εκείνων που πιάνουν χώρο, που λερώνουν, που δαγκώνουν, που καταβροχθίζουν, που απολαμβάνουν όπως θέλουν, που γερνάνε, καθώς και εκείνων που μεταμορφώνουν τον εαυτό τους, που είναι άγριοι και ελεύθεροι.

Signature Move, Jennifer Reeder, Fawzia Mirza, Outview 2018

Signature Move
(Jeniffer Reeder, ΗΠΑ, 80', 2017)
Ένα μυστικό νέο ρομάντζο με την Alma ωθεί την Zaynab να αντιμετωπίσει την πολύπλοκη σχέση της με την πρόσφατα χηρεύσασα μητέρα της. Σε αυτό το σύγχρονο Μουσουλμανικό μελόδραμα, η Zaynab διαχειρίζεται την πραγματικότητά της μέσω της ενασχόλησής της με την πάλη Lucha.

SILVANA, Mika GUstafson, Olivia Kastebring, Christina Tsiobanelis, outview 2018

Silvana
(Mika Gustafson, Olivia Kastebring & Christina Tsiobanelis, Σουηδία, 91', 2017)
′Το Silvana είναι ένα ταξίδι στα πρώτα χρόνια της καριέρας της Σουηδής φεμινίστριας ράπερ Silvana Imam. Στο Noiz Club θα προβληθεί  το ντοκιμαντέρ Silvana την Κυριακή 22/4 στις 21.45 και θα ακολουθήσει το μεγάλο Women’s Party του Outview Film Festival. 

The Misandrists
(Bruce LaBruce, Γερμανία, 91, 2017)
Η ταινία the misandrists αναφέρεται σε μια μυστική τρομοκρατική σπείρα φεμινιστριών που σκοπεύει να απελευθερώσει τις γυναίκες, να ανατρέψει την πατριαρχία και να ξεκινήσει μια νέα γυναικεία παγκόσμια τάξη πραγμάτων. Την ομάδα ηγείται η “Μεγάλη Μητέρα” (Susanne Sachsse), η οποία λειτουργεί ένα σχολείο για τα πεισματάρικα κορίτσια στην ύπαιθρο ως βιτρίνα της επαναστατικής τρομοκρατικής σπείρας.

 

Dove
(Κωνσταντίνος Χαλιάσας, Ελλάδα, 14’, 2017)
Σε μια απομονωμένη έπαυλη, μια αυτοκαταστροφική γυναίκα θ' ανοίξει την πόρτα σ' ένα 16χρονο κορίτσι κι αυτή η παρουσία θ' αναχαιτίσει την πτώση της

Η Διόρθωση
(Εύη Κορώνη, Ελλάδα, 8.46’, 2016
Βρισκόμαστε στην Αθήνα του 2017, στο κέντρο της πόλης. Δύο διαμερίσματα, το ένα απέναντι από το άλλο. Στο ένα διαμέρισμα μένει ένας άντρας -μόνος του-, περίπου στα 40. Στο απέναντι διαμέρισμα μένει ένα ζευγάρι κοριτσιών. Όταν ο άντρας καταλαβαίνει πως οι κοπέλες είναι ζευγάρι, δυσφορεί και παραβιαζει την ιδιωτικότητά τους, με σκοπό να “αποκαλύψει” την επικινδυνοτητά τους και να τις επαναφέρει στην κανονικότητα.

Λεσβιακές Ιστορίες: Λιτσάρα USB
(Δήμητρα Τάμπαση, Ελλάδα, 15’, 2018)
Ένα καλώδιο usb γίνεται η αφορμή για μια απαγωγή, έναν βασανισμό και μια αιματοβαμμένη μάχη. Η Λίτσαρα ως νονά της νύχτας ξεδιαλύνει το μυστήριο του καλωδίου ανατρεπτικά... Μπράβοι, ναρκωτικά, δολάρια, όπλα, ψαλίδια, ξυριστικές μηχανές, σταυρόλεξα και πολύ τσιγάρο

Vous
(Parι Antoniou, Ελλάδα, 2017, 8:13’)
Η ιστορία αφορά τα όνειρα και την ελπίδα ενός ετοιμοθάνατου κοριτσιού, αργοπεθαίνει  όπως αργοπεθαίνει και η χώρα της, οι όμορφες στιγμές είναι αυτές που την συντροφεύουν μέχρι το τέλος.

Pink
(Memi Koupa, Ελλάδα, 2016, 13:43)
Μια κοπέλα επιστρέφοντας στο σπίτι της βρίσκει ένα ζευγάρι χνουδωτά ζωάκια σ’ ένα κάδο απορριμμάτων, ενώ μια τυχαία συνάντηση μ’ ένα άστεγο κορίτσι, οδηγεί σε μια ασυνήθιστη πρόσκληση.

SO QUIET: THE PERFORMATIVITY OF A PUSSY
(Μαρία Κατσικαδάκου (aka Μαρία Cyber), Ελλάδα, 2018. 8’)
Έχει το μουνί μία ξεχωριστή, ολοδική του παράσταση; Η Μαρία Κατσικαδάκου (aka Μαρία Cyber), σε ένα οκτάλεπτο βίντεο, σκιαγραφεί την επιτελεστικότητα του αιδίου. Διεκδικώντας λίγη από την ορατότητα σε σχέση με τον καταιγισμό της πληροφορίας και της εικόνας που υπάρχει για το πέος,  το μουνί είναι εδώ, με κοντινά, ωμά και γυμνά πλάνα, σε μια μεγάλη οθόνη που γεμίζει από αυτό. Ο τίτλος, αλλά και οι εικόνες που η δημιουργός χρησιμοποιεί, φανερώνουν δράσεις του αιδίου. Σε σχέση με την performance του πέους, που κάνει φανερή την όποια του κατάσταση κάθε στιγμή, το αιδίο με μία πρώτη, γυμνή ματιά, δείχνει να είναι πιο … ήρεμο, ενώ εσωτερικά χτίζει μία αυτοκρατορία απόλαυσης, έντασης και μαχητικότητας, μέχρι την ώρα του οργασμού.

 Etage X
(Francy Fabriz, Germany, 14’, 2016)
Μια ακούσια συνάντηση μέσα σε στο ανσανσέρ ενός εμπορικού κέντρου εξωθεί δύο ηλικιωμένες γυναίκες στα όριά τους και τις αναγκάζει να αυτοσχεδιάσουν την παραμονή και διαφυγή τους μέσα στον ανελκυστήρα, από τη στιγμή που σταματάει να λειτουργεί.

Blind Sex
(Antoine Roux, France, 29’, 2017)
Κατα το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών, η Λουίζ, ένα εικοσάχρονο τυφλό κορίτσι, είναι περιορισμένη με τη μητέρα και την αδερφή της. Όταν χάνεται στο δάσος, προσεγγίζει ένα κάμπινγκ γυμνιστών, όπου μια αναπάντεχη συνεύρεση θα ταράξει τις συνήθειές της.

Desire!
(Campbell X, UK, 10’, 2017)
Μια πειραματική ταινία που πραγματεύεται την επιθυμία των ατόμων με θηλυκό φύλο γέννησης που αναπτύσσουν για την τρανς αρρενωπότητα, τους διεμφυλικούς άντρες,τις αρρενωπές λεσβίες, τα καλαίσθητα σκληροτράχηλα άτομα, τις αρρενωπές λεσβίες και όλα τα υποκείμενα που κλείνουν προς την αρσενική πλευρά του φάσματος έκφρασης φύλου.

The Curse
(Danny Tayara, USA, 3’, 2017)
Η Jesse έχει ένα ραντεβού, αλλά η Antie Flow την ίδια στιγμή της έκανε μια ανεπιθύμητη επίσκεψη.

 Για περισσότερες πήροφορίες, μπορείτε να επισκευθείτε την επίσημη σελίδα του Outview Film Festival 2018.
Αποδοχή
Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αυτή, συναινείτε στη χρήση cookies. Περισσότερα...